Projectmanagement softwaretrainingen
Aram Academy heeft zich bewezen als de nummer 1 opleider in projectmanagementsoftware door rijke praktijkervaring en een breed scala aan expertise. De betrokkenheid van professionals met praktische ervaring is een cruciale troef. De trainers en docenten van de Aram Academy werken ook in het veld als planning consultant, risicomanager, cost engineer, adviseur projectbeheersing, managers projectbeheersing of project control engineer. Ze doceren hun praktische ervaring tot diepgaande inzichten en de echte uitdagingen van professionals in het vakgebied.
Als partner en van toonaangevende projectmanagementtools zoals Oracle Primavera, Schedule Reader, Tilos, TurboChart, Vose Tamara, RISKID en specialist in Microsoft Project, Microsoft Excel en Microsoft Power BI, biedt Aram Academy niet alleen opleidingen, maar ook geïntegreerde oplossingen. Door onze sterke samenwerking met Aram Software, de grootste Oracle Primavera-implementator in de Benelux, hebben wij het vermogen om gebruikers effectief tijdens implementaties te trainen, wat van onschatbare waarde is voor organisaties die deze tool gebruiken. Dit maakt de Aram Academy de one-stop-shop voor organisaties die effectief project-, programma- en portfoliomanagement nastreven. Al met al is de Aram Academy de nummer 1 opleider in projectmanagementsoftware vanwege onze diepgaande praktijkervaring, uitgebreide expertise in diverse tools en de capaciteit om end-to-end oplossingen te bieden, wat ons tot een waardevolle partner maakt .
Klassikaal is effectiever vanwege de gestructureerde omgeving en interactie.
Een klassikale softwaretraining blijkt vaak efficiënter, effectiever en beter dan on-the-job training om verschillende redenen. Allereerst biedt een gestructureerde omgeving een gerichte leerervaring met op maat gemaakte inhoud en gelegenheid voor vragen. Instructeurs kunnen complexe concepten vereenvoudigen en diepgaande kennis delen. Ook bevordert het de interactie tussen deelnemers, waardoor kennisdeling en probleemoplossing worden gestimuleerd. Daarnaast minimaliseert het klassikale karakter van de training onderbrekingen en afleidingen die on-the-job training vaak beïnvloeden. Tot slot, door regelmatige evaluaties kunnen zwakke punten worden geïdentificeerd en aangepakt, waardoor de training beter is afgestemd op de behoeften van deelnemers en organisatiedoelen.
Klassikale cursussen bevorderen sociale interactie en zijn ideaal voor netwerken omdat ze de mogelijkheid bieden om persoonlijke relaties op te bouwen en direct te communiceren met medestudenten en instructeurs.
Praktische didactische en empatische docenten,
De softwaretraining bij de Aram Academy biedt een unieke en uiterst praktische benadering. Een warm welkom wacht deelnemers bij de start, waardoor ze zich meteen op hun gemak voelen en zich kunnen richten op het verwerven van waardevolle softwarevaardigheden die direct toepasbaar zijn in hun carrière. De leervolgorde is gericht op directe toepasbaarheid, waarbij deelnemers vanaf het begin hands-on ervaring opdoen met de software. De didactiek is interactief en praktijkgericht, waardoor deelnemers actief betrokken zijn bij het verwerven van vaardigheden en het oplossen van echte problemen. Cognitieve vaardigheden worden gestimuleerd door complexe softwarefuncties en scenario’s te behandelen, wat analytisch denken en probleemoplossende bekwaamheid ontwikkelt. Empathie speelt een cruciale rol tijdens de training, met instructeurs die begrip tonen voor de leerbehoeften van deelnemers en ondersteuning bieden bij het overwinnen van uitdagingen als deelnemers de software lastig vinden. Dit zorgt voor een professionele en inclusieve sfeer waarin deelnemers zich gewaardeerd en ondersteund voelen.